Saturday, November 19, 2011

ku mengalah.

Nasib badan la hai. takpelah. aku sebagai 'kakak' yang x seberape sgt kakak ni, mengalah jela yang mampu. nak tegur, kata marah, nak marah, x sampai hati. geng seniri. sabar jela.

Harini aku dah bahagia kembang² hidung sebab dpt naik pagi, kerja syif pagi. tup tup, esok, esok, esok aku kerja petang pulak. bukan nak mengadu tapi hanya ingin bercerita. bukan masalah sgt keje petang ni, tp........kalau nak diikutkan banyak hari dah aku keje petang ni. pada aku ok la, sbb aku mmg mls nak bangun pagi. so keja petang pun, petang lah. kalau x, syif petang 2 org je yg kerja. yg lain mmg nak naik pagi dah sbb persembahan. persembahan pun berlatih malam. apekeheinye kalo keje je ptg? esok leh bgun lambat, x la penat sgt. x fikir ke?

Dah tegur. tp kemain degilnye. takpela. aku kan kakak. beralah la untuk adik² yg manje ni.

Mungkin si empunya diri terbaca ke. tertahu ke dr mulut² yg x guna tu. sorilah. x puas hati, ketok la pintu bilik C030 ye. aku ada dalam bilik. =')


No comments: