Friday, September 16, 2011

esshhkkkk..shuh shuh



blah dari hidup aku. blah blah.
tak saba aku nak hilangkan kau dalam hidup aku.
blah blah.
shuhh shuh.

kau selalu cakap benda lain kan?
penipu doh.

aku x suka penipu.menyemak dalam hidup aku.

memang kurang hajar. kalau aku dengan kau je......
aku memang kuat mencarut. so? ade masalah dengan kau?

takyah nak buat muka BAIK depan aku.
aku x suka muka BAIK kau tu.
menyampah.

p/s: mak aku pesan "tak baik menyampah kat orang, nanti orang menyampah kat kita balik."

tapi mak, dengan makhluk ni, noen memang takleh nak chare dah.

ayat² dalam blog aku memang kesemuanya tak sopan.
so? ada masalah?

3 comments:

zaiey_irma said...

wooo...giler lah kamoo..garagnyr..takut syer..

zaiey_irma said...

scary... di tujukan bwt???

AiN said...

tuk kau. hahahahahah
ala..aku kn mmg garang.
hehe